vrijdag 26 september 2014

Plooienrokje

Ik kocht een jaar geleden al het boek allemaal jurkjes deel 2 maar had er tot voor kort nog niets uit gemaakt. Op een vrije dag besloot ik in een opwelling te beginnen aan een lief plooienrokje genaamd Pauline. Mijn meisje is inmiddels 2 jaar en 3 maanden dus ging blind uit van maatje 2 jaar (dat is overigens ook de kleinste maat uit het boek).

Helaas blijkt maatje 2 nog veel te groot voor mijn meisje, maar we leggen het rokje ergens achter in de kast en misschien dat hij haar volgend jaar wel past.

Aangezien het zo lang geleden is dat ik iets geblogd had wilde ik hem toch even delen.

Zowel stoffen en knoopjes komen van Veritas.






1 opmerking:

  1. wat een prachtig rokje. Het model en de stof zijn voor elkaar gemaakt! Khoop voor je dat ze hem gauw past!
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen