zaterdag 11 mei 2013

Hoe het begon ...

Toen ik in verwachting was van onze zoon in 2009 was ik op zoek naar leuke spulletjes om zijn kamertje mee aan te kleden. Voor een jongenskamer vond ik het "betaalbare" aanbod vies tegenvallen en besloot daarom om de naaimachine van mijn moeder te lenen en te proberen zelf wat in elkaar te naaien.

Dat was mijn eerste ervaring met de naaimachine. Ik heb een dekbedhoesje gemaakt, 2 kussenhoesjes, een aankleedkussenhoes en 2 schilderijtjes.

Omdat ik het aanbod van jongensstoffen destijds vond tegenvallen heb ik daarna nooit meer iets op de naaimachine gemaakt tot....

er een dochter op komst was!

Er ging een wereld aan mooie gekleurde stoffen voor mij open, en al gauw zat ik vol leuke ideeën wat ik allemaal voor haar wilde maken.

Helaas heb ik door misselijkheid en extreme vermoeidheid tijdens de zwangerschap niets gemaakt en ben ik pas weer begonnen met naaien toen ons meisje een maand of 8 was.

Nu ben ik van plan de draad weer op te pakken, en hier de aankomende tijd een hoop leuke creaties te kunnen plaatsen.

Groetjes Jacqueline

1 opmerking:

  1. Leuk, hoop dat het je gaat bevallen! Plaats anders nog eens foto's van je eerste creaties?

    En zet je de robotcheck uit? Zo irritant als je wilt reageren... :)

    BeantwoordenVerwijderen